- Selaus nimekkeen mukaan Karelia-ammattikorkeakoulu

Viitteet 7382-7401 / 7456

    • Yrityksen liiketoimintamallin ja perustamissuunnitelman kehittäminen SWOT-analyysin avulla 

      Lipponen, Pekka (2024)
      Opinnäytetyön tavoitteena on laatia liiketoimintamalli ja perustamissuunnitelma yritykselle, jonka opinnäytetyön tekijä aikoo perustaa lähitulevaisuudessa. Kyseisen yrityksen toiminta perustuu freelancerina toimimiseen. ...
    • Yrityksen mainonnan suunnittelu yritysilmeen pohjalta 

      Laitinen, Antti (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Opinnäytetyön aiheena on mainonnan suunnittelu kiinteistönvälitysyritykselle. Mainonta suunnitellaan yritykselle aikaisemmin toteutetun ilmeuudistuksen pohjalta. Tässä opinnäytetyössä käydään läpi mainonnan suunnitteluprosessi ...
    • Yrityksen mittaamisen kehittäminen johtamisen työkaluna 

      Heikkinen, Antti (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena kehittämistyönä yritysneuvonnan näkökulmasta. Opinnäytetyössä oli tarkoitus tutkia mittaamista seudullisissa kehittämisyhtiöissä, mittareita sekä niiden käyttöä johtamisen ...
    • YRITYKSEN OMISTAJANVAIHDOS JA SIIHEN LIITTYVÄT INHIMILLISET TEKIJÄT 

      Korhonen, Arto (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2014)
      Yrityksen omistajanvaihdos on yritystoiminnan jatkumisen kannalta välttämätön asia. Tällä hetkelle Suomessa on tilanne, jossa yrittäjäpolvi on hyvin ikääntynyttä ja nämä toimivat yritykset tarvitsevat jatkajia. Yritysten ...
    • YRITYKSEN SISÄINEN VIESTINTÄ 

      Hyvärinen, Tittamari; Tiihonen, Tiina (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2017)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sisäistä viestintää joensuulaisissa yrityksissä. Tutkimme, miksi sisäisellä viestinnällä on niin suuri merkitys yrityksen toimivuuden kannalta sekä mitä voidaan tehdä kun halutaan ...
    • YRITYKSEN TILAUS-TOIMITUSPROSESSIN KEHITTÄMINEN LÄPIMENOAIKOJEN PARANTAMISEKSI 

      Tanskanen, Jani (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)
      Opinnäytetyön aiheena oli yrityksen tilaus-toimitusprosessin kehittäminen läpimenoaikojen parantamiseksi. Kehittämistyön kohteena oli konepajateollisuudessa toimiva alihankintakoneistusta tekevä yritys. Tavoitteena ...
    • Yrityksen toimintamallien ja varastonhallinnan kehittäminen 

      Villman, Toni (2022)
      Opinnäytetyön aiheena oli selvittää yrityksen toimintamallien, prosessien ja varastonhallinnan nykytilannetta. Opinnäytetyö tehtiin Mecmetal Oy:lle. Työn tarkoituksena oli kehittää yrityksen toimintamalleja, prosesseja ja ...
    • Yrityksen tunnettuuden kehittäminen digitaalisen markkinoinnin keinoin 

      Salminen, Sara (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten sosiaalinen media ja digitaalinen markkinointi vaikuttavat yrityksen tunnettuuteen. Lisäksi haluttiin selvittää, mitkä toimet sosiaalisessa mediassa ja eri digitaalisen markkinoinnin ...
    • Yrityksen työilmapiirin kartoitus ja kehittäminen 

      Helkkula, Katja (2023)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä työilmapiirin kartoitus ja antaa työilmapiiriin liittyviä kehittämisehdotuksia yritykselle. Tavoitteena oli selvittää, millainen yrityksen työilmapiiri on, mistä asioista se koostuu ja ...
    • Yrityksen verkkosivujen hakukoneoptimointi 

      Jormanainen, Ville (2021)
      Opinnäytetyön aihe oli yrityksen verkkosivujen hakukoneoptimointi ja mainonta sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyössä käytettiin pohjana verkkosivuille tehdyille muutoksille Googlen tarjoamaa dokumentaatiota verkkosivun ...
    • Yrityksen visuaalisen ilmeen hallinta sisällönhallintajärjestelmän avulla 

      Pajuoja, Noora (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)
      Avoimen lähdekoodin WordPress-sisällönhallintajärjestelmä on ilmainen sovellus, joka on kaikkien saatavilla. Opinnäytetyön tavoitteena on perehtyä WordPressin käytön mahdollisuuksiin yrityksen visuaalisen ilmeen hallinnassa. ...
    • Yrityksen X sisäinen viestintä 

      Grouzova, Irina (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)
      Opinnäytetyön aiheena on sisäinen viestintä yrityksen X toimiyksikössä. Tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa tilitoimiston sisäistä viestintää ja kuvata sen nykytilaa selvittämällä työntekijöiden näkemyksiä asiasta. ...
    • Yritys X:n liiketoiminnan kehittäminen 

      Hyvönen, Judy (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2016)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayrityksen liiketoiminnan nykytilaa, löytää tärkeimmät kehittämiskohteet ja miettiä näihin toimenpide-eh-dotuksia tai ohjeistusta. Liiketoiminnan kehittäminen on ...
    • Yritysanalyysi sijoituspäätöksen tukena: Case Revenio Group Oyj 

      Jääskeläinen, Iikka (2020)
      Tässä opinnäytetyössä toteutettiin sijoittajan näkökulmasta yritysanalyysi Revenio Oyj:stä. Pääasiallisena tarkoituksena oli selvittää, onko Revenio Oyj potentiaalinen sijoituskohde osakesijoittajalle. Toisena tehtävänä ...
    • Yritysasiakkaiden asiakkuuskokemuksen tutkiminen 

      Vartiainen, Sira (2023)
      Opinnäytetyön aiheena oli tutkia yritysasiakkaiden näkökulmasta, millainen on toimeksiantajan luoma asiakaskokemus. Opinnäytetyössä haastateltiin eri kokoisia yrityksiä, joiden kanssa toimeksiantaja tekee yhteistyötä ja ...
    • YRITYSASIAKKUUDEN PÄÄTTYMISEEN VAIKUTTAVAT SYYT VAKUUTUSYHTIÖSSÄ 

      Säde, Sonja (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia yritysasiakkuuden päättymiseen vaikuttavia syitä vakuutusyhtiössä. Tutkimus tehtiin toimeksiantona LähiTapiola Idälle. Tutkimus toteutettiin teemahaastatteluna, jossa haastateltiin ...
    • Yritysilme kolmen asiakastyön analysointi 

      Korkalainen, Tuula (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Opinnäytetyöni käsittelee yrityksen visuaalisen ilmeen luontia ja mitä graafisen suunnittelijan on otettava huomioon suunnitellessaan yritysilmettä. Lisäksi työssä selvitetään yritysilmeen syntyprosessia. Yritys tarvitsee ...
    • Yritysilmeen suunnittelu hautaustoimistolle 

      Saukkonen, Krista (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Opinnäytetyön aiheena on yritysilmeen suunnittelu hautaustoimistolle. Työssä tarkastellaan yrityskuvan luomista ja hallintaa visuaalisin keinoin. Opinnäytetyössä esitellään näitä tehtyjä havaintoja sekä pohditaan visuaalisen ...
    • Yrityskuvaa tukeva sisustussuunnitelma Karelia Expert Matkailupalvelu Oy:lle 

      Partanen, Sanni (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tässä opinnäytteessä tehtiin Karelia Expert Matkailupalvelu Oy:n toimistotilaan yrityskuvaa tukeva sisustussuunnitelma. Tätä varten selvitettiin yrityksen yritysprofiili ja viesti design managementin oppien mukaan. Design ...
    • YRITYSKUVAA TUKEVA TAPAHTUMAILME - Karelia-ammattikorkeakoulu SciFestissä 2015 

      Pajarinen, Suvi (Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu), 2015)
      Opinnäytetyön aiheena on tapahtumamarkkinointiin kuuluva tapahtumailmeen suunnittelu. Työssä keskityttiin suunnittelemaan tapahtumailme sekä markkinointimateriaalit Karelia-ammattikorkeakoulun työpajoihin vuoden 2015 ...