"digitaalinen markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Mikkelin ammattikorkeakoulu

    • 87th Store -verkkokaupan kehittäminen 

      Kulovuori, Jani (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää millä tavalla 87th Store –verkkokaupan toimintaa ja markkinointiviestintää voitaisiin parantaa. 87th Store on Palokka Records oy:n verkkokauppa, jonka tuotteina on levy-yhtiön ...
    • Digitaalisten mainosnäyttöjen vaikutus kuluttajien ostokäyttäytymiseen 

      Hokkanen, Jaakko (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää, miten Mikkelin Prismassa käytettävät digitaaliset mai-nosnäytöt vaikuttavat ostokäyttäytymiseen kuluttajien omasta mielestä ja huomaavatko kuluttajat ylipää-tänsä digitaalisia ...
    • Mainosvideon toteutus 

      Suuronen, Kimmo (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2011)
      Keskityn opinnäytetyössäni kertomaan markkinointiviestinnän perusteita ja sen vaikutusta yleisesti yri-tyksen markkinointiin. Kerron myös markkinointiviestinnän osa-alueista ja eri variaatioista kuten digi-taalisesta ...
    • Sosiaalinen media Mikkelin alueen ravintola-alan yritysten markkinoinnissa : Kuinka sosiaalisen mediaa hyödynnetään? 

      Huhta, Hanna (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      Markkinointi on suuressa muutosvaiheessa ja vanhat markkinointikanavat (radio, televisio, sanomalehdet) ovat menettämässä merkitystään samalla kun Internetistä ja siellä toimivat erilaiset palvelut ovat nousseet suureen ...