"yritykset" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Adoption of Digital Collaborative Networking Platforms in Companies: A Study of Twitter Usage in Finland 

      Hallikainen, Heli; Aunimo, Lili (Springer Verlag, 2020)
      Digital collaborative networking platforms have become increasingly important for companies. They are widely used for communication and co-creation with customers, suppliers and other actors in companies’ value chains. ...
    • Aineellinen palkitseminen pörssiyhtiöissä 

      Puurula, Hanna (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää pörssiyhtiöiden aineellista palkitsemista. Tutkimuksessa perehdyttiin pörssiyhtiöiden palkitsemistapoihin yleisesti sekä aineelliseen palkitsemiseen toimitusjohtajan, hallituksen ...
    • Alina Voronkovan vaikuttajamarkkinointi Instagramissa 

      Hurri, Joonas (2022)
      Sosiaalinen media on kasvanut viimeisen kymmenen vuoden aikana yhdeksi tunnetuimmaksi käsitteeksi ympäri maailman. Muun muassa Facebook ja Instagram ovat etenkin meille suomalaisille tunnetuimmat kanavat, ja nykyään kanavilta ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Aloittavan yrityksen rahoitusvaihtoehdot ja kannattavuuden arviointi 

      Kinnunen, Tiina (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millaisia erilaisia rahoitusvaihtoehtoja ja avustusmuotoja aloittavan yrittäjän on mahdollista saada sekä miten yrityksen kannattavuutta voi arvioida jo ennen sen perustamis ...
    • Aloittelevan startup-yrityksen strateginen kehittäminen 

      Kettunen, Antti (2023)
      Tämän opinnäytetyön taustalla on kiinnostus aloittelevan startup-yrityksen strategiseen kehittämiseen. Suurin osa startup-yrityksistä kaatuu alkumetreillä ja strateginen ajattelu, johtaminen ja kehittäminen on siten tärkeää ...
    • Aloittelevan yrityksen pikaopas markkinointiin pienellä budjetilla 

      Rakkola, Maria (2024)
      Aloittelevilla yrittäjillä on suuri määrä selviteltäviä ja haltuun otettavia asioita heti yritystoimintansa aluksi. Ennen yritystoiminnan käyntiinlähtöä eri asioiden selvittämisen ja opittavien asioiden määrä voi tuntua ...
    • Alustatalouden "born global" -yrityksen kansainvälistyminen 

      Mattila, Anu-Eveliina (2021)
      Työn tarkoituksena oli selvittää suomalaisten ”born global” alustatalouden startup-yritysten kansainvälistymispolkuja. Teoreettisena tavoitteena oli luoda viitekehys suomalaisesta nä-kökulmasta pk-yritysten kansainvälist ...
    • Alustatalous ja luovuuden ekonomia; opas luoville yrittäjille verkkoliiketoimintaan 

      Laatu, Merituuli (2023)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyöni tavoitteena oli luoda digitaalisen yrittäjän opas, jonka tarkoituksena on auttaa luovien alojen tekijöitä ymmärtämään mitä digitaaliseen yrittäjyyteen liittyy, ja mitä kaikkea mm. erilaiset ...
    • Alustava liiketoimintasuunnitelma Suomeen tulevalle yritykselle - case Arboristi 

      Orrav, Anni (2021)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää liiketoimintamahdollisuuksia Suomeen perustettavalle puunhoitoalalla toimivalle asiakasyritykselle. Toimeksiantajayritys on toiminut Virossa koko Viron laajuisesti puisto- ja ...
    • Alustava liiketoimintasuunnitelma vaatevuokraamolle 

      Kemppainen, Melanie (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda alustava liiketoimintasuunnitelma aloittelevalle yrittäjälle sekä täysin uudelle vaatevuokraamolle. Toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin kaksiosaisena raporttina, jossa luotiin ...
    • Ammatillinen kasvaminen projektikoordinaattorin tehtävissä 

      Korkiakangas, Nea (2022)
      Tässä opinnäytetyössä seurataan projektikoordinaattorin ammatillista kasvamista mainosalalla. Opinnäytetyössä tarkastellaan projektikoordinaattorin arkea, nostamalla esiin keskeisimmät työtehtävät sekä pohtimalla ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Ammattikorkeakouluopiskelijoiden rekrytointi digitaalisen median avulla 

      Paunonen, Emmi (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Vendiili Oy:lle, joka on henkilöstöjohtamiseen ja rekrytointiin erikoistunut yritys. Vendiili tekee muun muassa ulkoistettua rekrytointia asiakkailleen ja tämän opinnäytetyön ...
    • APO-toiminnan nykytila ja kehittäminen 

      Karamo, Mikko (2022)
      Tämä opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksena Autoalan Pätevöitymisohjelman (APO) nykytilasta ja toiminnan kehittämisestä. APO on ammatillinen pätevöitymisohjelma, joka tarjoaa sertifioitua täydennyskoulutusta autoalalle. ...
    • Asiakaskokemuksen kehittäminen vastuullisuustoimilla 

      Dahlberg, Maria (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää keinoja parantaa Villa Auroran asiakaskokemusta vastuullisuustoimilla. Tutkimusongelma on, millä kestävän kehityksen toimenpiteillä parannetaan Villa Auroran asiakaskokemusta ja ...
    • Asiakaskokemuksen vaikutus myyntiin Studio Savon & Ekossa 

      Aaltonen, Veera (2020)
      Suomessa hiusalalla on suunnilleen 15 000 ammattilaista, joista enemmistö on ammatin- tai liikkeenharjoittajana toimivia yrittäjiä. Kilpailu alalla on todella kovaa. Asiakkaan kokeman arvon tehostaminen tekee mahdolliseksi ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Lohjan Keskuskirpputorille 

      Kemppainen, Pirkko (2024)
      Lohjan Keskuskirpputori on kaksikymmentä vuotta toiminut perheyritys Lohjalla. Yritys tarjoaa 190 vuokrattavaa myyntipöytää 600 neliön myymälätilassa, jossa on myös huonekalujen myyntipuoli. Opinnäytetyö käsittelee Lohjan ...
    • Asiakasymmärryksen kasvattaminen B2B-markkinointiviestinnän kehittämiseksi 

      Peisala, Tanja (2023)
      Opinnäytetyössä selvitettiin tavoittavatko toimeksianto-organisaation tekemät markkinointiviestit edelleen B2B-asiakkaita. Tavoitteena oli kasvattaa B2B-asiakasymmärrystä, jotta sen avulla voitiin luoda B2B-sisältöstrategia ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakkaan tuntemisprosessin kehittäminen asianajotoimistossa assistenttityön näkökulmasta 

      Jones, Cindy (2024)
      Tunne asiakkaasi -velvoite on tunnettu käytäntö erityisesti rahoitussektorilla rahanpesun estämisen toimena. Asiakkaan tunteminen on prosessi, jonka avulla yritykset pyrkivät vähentämään rahanpesun riskiä ja ehkäisemään ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakkaiden parempi tavoittaminen orgaanisen sosiaalisen median strategian avulla 

      Ropponen, Sanna (2023)
      Tässä opinnäytetyössä tehtiin taustatutkimus Sarasen orgaanisen sosiaalisen median strategialle. Saranen toimii yrityksille apuna työelämän muutostilanteissa sekä kouluttaa ja rekrytoi työnhakijoita uusille urille. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakkaiden tyytyväisyys Yritys X:n hoitajakutsujärjestelmäpalveluun 

      Bäck, Jasmin (2021)
      Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Yritys X:lle. Työn päätavoitteena oli selvittää Yritys X:n asiakastyytyväisyyden nykytilaa yrityksen tarjoamaan hoitajakutsu- ja henkilöturvajärjestelmäpalvelun liittyen. Työssä ...