Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen työ, jonka tavoitteena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma kampaamoalan yritykselle. Työn toimeksiantoyritys oli pieni helsinkiläinen parturi-kampaamoyritys Envy Hair ...
Aloittavan verkkokaupan markkinointiteknologiat case Elemove Oy
(2022)
Tässä työssä perehdyttiin digitaaliseen markkinointiin ilmiönä ja luotiin katsaus sen nykyti- laan. Tutustuttiin digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja eri teknologioihin Scott Brinkerin luoman Marketing Technology ...
Digimarkkinointisuunnitelma markkinoinnin ja viestinnän luovalle toimistolle
(2022)
Opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Luova toimisto Krealle. Luova toimisto Krea on Haaga-Heliassa toimiva markkinoinnin ja viestinnän opiskelijoiden luova toimisto. Opinnäytetyön tavoite oli rakentaa Krealle digimarkkin ...
Opas ohjelmallisen mainonnan kohdentamiseen ilman kolmannen osapuolen evästeitä
(2023)
Digitaalista markkinointia ja ohjelmallista mainontaa on kohtaamassa suuri muutos, kun kolmannen osapuolen evästeiden käytöstä luovutaan, sillä näitä evästeitä on hyödynnetty merkittävissä määrin digitaalisten markkinoin ...
Opas erinomaiseen digitaaliseen sisällöntuotantoon sähköverkkoyhtiölle
(2023)
Tämä työ on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli tuottaa opas erinomaiseen digitaaliseen sisällöntuotantoon sähköverkkoyhtiölle. Työn toimeksiantaja on Helsingin sähkönsiirrosta vastaava Helen Sähköverkko Oy. ...
Kasvuhakkeroinnin opas uudelle kuluttajakaupan yrittäjälle
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on kasvuhakkerointi. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa kasvuhakkeroinnin opas uusille kuluttajakaupan yrittäjille. Tuotos opettaa kasvuhakkeroinnin perusteet ja sen avulla ...