- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 1491-1510 / 20362

    • B2B-uutiskirjeen visuaalisen ilmeen kehitys — Case Tamtron Solutions Oy 

      Salo, Sari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Tamtron Solutions Oy:n uutiskirjeelle uusi visuaalinen ilme. Yrityksen lähettämästä uutiskirjeestä yritysasiakkaille puhutaan B2B-uutiskirjeenä. Tamtron Solutions Oy halusi ...
    • B2B-verkkokaupan internetmarkkinointi : Case: More On Oy 

      Toivonen, Niina; Jesar, Rama (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaiseksi More On Oy B2B-liikelahjayrityksen verkko¬-kaupan internetmarkkinointi pitää suunnitella, jotta uusi verkkokauppa antaa hyvän kuvan yrityksestä. Opinnäytetyö on tehty ...
    • B2B-verkkokaupan markkinointiviestintäsuunnitelma 

      Luoma, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön aiheena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma Yritys Oy:n kehitteillä olevalle verkkokaupalle. Työn tavoitteena oli markkinointiviestintäsuunnitelman avulla selvittää miten Yritys Oy:n B2B-verkkokauppa ...
    • B2B-verkkokaupan suunnittelu ja toteutus : case: Jungheinrich Lift Truck Oy 

      Leino, Petteri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Toiminnallisen opinnäytetyön toimeksianto ja tavoite oli perustaa toimiva B2B-verkkokauppa Jungheinrich Lift Truck Oy:lle. Osana toimeksiantoa oli myös toteuttaa digitaalista markkinointia tulevalle verkkokaupalle. ...
    • B2B-yrityksen digitaalisen markkinoinnin ta-voitteiden mittaaminen - Case Sähkölehto Oy 

      Lehto, Miika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan web-analytiikan toimintaa ja luodaan toimeksiantajayritykselle toimintamalli mitata digitaalisen markkinoinnin tavoitteiden saavuttamista web-analytiikalla. Toimeksiantajana on sähköteknisen ...
    • B2B-yrityksen myynnin kasvun johtaminen taantumassa 

      Karlsson, Markku (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantona oli selvittää, miten myynnin johtaminen ja sen kehittäminen on vaikuttanut B2B-sektorilla toimivien yritysten kasvuun. Työn tavoitteena oli erityisesti tarkastella vallitsevan heikon ...
    • B2B-yrityksen myyntiprosessin kehittäminen 

      Koskinen, Jonne; Laatikainen, Teemu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Trainers’ House Oyj:n tytäryhtiö Ignis Oy. Trainers’ House on vuonna 1990 perustettu liikkeenjohdon konsultointiyritys, joka toimii B2B-liiketoiminnan parissa, eli sen palveluja ...
    • B2B-yrityksen pääasiakassegmenttien tunnistaminen ja profilointi asiakastietokanta-analyysin avulla 

      Rasmus, Juho; Turunen, Miika (2022)
      Opinnäytetyön kohteena on B-2-B palvelualan yrityksen pääasiakassegmenttien tunnistaminen ja profilointi asiakastietokanta-analyysin avulla. Opinnäytetyön tavoitteena on auttaa kohdeyritystä tuntemaan asiakkaitaan paremmin ...
    • B2B-yrityksen tuotteen lanseeraaminen 

      Harjula, Viljami (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on B2B-yrityksen tuotteen lanseeraus ja miten Yritys-X:n lanseerausprosessia voitaisiin parantaa. Yritys-X:n liiketoiminta keskittyy ajoneuvokomponentteihin. Opinnäytetyössä keskityttiin Yritys-X:n ...
    • B2B-yrityksen verkkosivujen uudistamisprojektin arviointi 

      Kastell, Jenna (2019)
      Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona teollisuuden alan yritys FlowExperts Oy:lle. Opinnäytetyö oli luonteeltaan toiminnallinen ja sen tavoitteena oli arvioida kevään 2018 aikana toteutettua verkkosivujen uudistamisprojektia. ...
    • B2B–asiakkuus hiusalan tukkuliikkeessä 

      Hautasaari, Sini; Homma, Jennileena (2019)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaiset tekijät vaikuttavat alle kymmenen vuotta hiusalalla olleiden parturikampaajien tukkuliikkeen valintaan. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina toimi Henkel Beauty Care ...
    • B2C-markkinointiviestintäsuunnitelma : Automeikkaus Litmanen Oy 

      Litmanen, Atte; Savolainen, Noora (2024)
      Tämän kehittämismuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayritykselle yksityisasiakassektorille markkinointiviestintäsuunnitelma. Tarkoituksena oli tuottaa toimeksiantajayrityksen liiketoiminnalle hyödyllistä ...
    • Baarikonseptin kehittäminen 

      Niemelä, Aleksi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusi baarikonsepti. Konsepti suunniteltiin tekijän omaan käyttöön. Lopputuotos on baarikonsepti, jota voidaan hyödyntää tulevaisuudessa, jos ravintola päätetään ...
    • Baarikonseptin luominen Case: Laurea Leppävaara 

      Sotamaa, Pontus (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on suunnitella Laurea Leppävaaralle baarikonsepti, joka on toteutettavissa opiskelijaympäristössä. Tarkoituksena opinnäytetyössä on tuottaa toimiva baarikonsepti. Toimeksiantajana ...
    • Baarityön ergonomian kehittäminen 

      Laitinen, Laura; Murto, Laura-Karoliina (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämisehdotuksia ergonomisempaan baarityöhön. Opinnäytetyö käsittelee ergonomiaa ja baariergonomiaa, jotka molemmat turvataan työturvallisuuslaissa. Teorian pohjalta tehtiin ...
    • Back Officen toimintojen kehittäminen rahoitusalan yrityksessä 

      Suonperä, Siia (2023)
      Työ muuttuu jatkuvasti maailman mukana ja yritysten tulee pysyä kehityksessä mukana. Toimintatapojen ja oman osaamisen kehittäminen on tärkeää, jotta työtä pystyy tekemään tehokkaasti. Ajanhallinta ja itsensä johtaminen ...
    • Bad debts in Vietnam 

      Nguyen, Anh (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      As nonperforming loans can negatively impact the health of economic environment, bad debt is viewed as a serious threat to any economies, especially for those of developing countries. In case of Vietnam, it is one of the ...
    • Balanced Scorecard Case: Arol Finance Oy 

      Sintonen, Tiina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja oli taloushallintoalan yritys. Tarkoitus oli laatia johtamisen tueksi yritykselle Balanced Scorecard. Aiemmin yrityksessä oli seurattu talouden tunnuslukuja ja sitä kautta saatu tietoa yhtiön ...
    • Balanced Scorecard strategian ja vision mittarina 

      Ballhorn, Henrik (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Balanced Scorecard – mittaristo kehitettiin 1990-luvulla yritysten suorituskyvyn mittaamiseen. Mittaristo haluttiin kehittää, koska haluttiin mitata myös aineettomia tekijöitä, jotka vaikuttaisivat pitkällä aikavälillä ...
    • Balanced scorecard:Case ConnectedDay Oy 

      Alatalo, Teija (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Markkinoiden kasvaminen ja jatkuvasti koveneva kilpailu ovat luoneet yrityksille paineita tulevaisuuden kilpailukyvyn ylläpitämiselle, mikä edellyttää yrityksiltä uudenlaisia työkaluja liiketoiminnan seuraamiselle. Tämän ...