Haku
Viitteet 1-10 / 24
Tietopyyntöjen käsittely Länsi-Suomen syyttäjäalueella
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka tietopyyntöjen käsittelyä tulisi kehittää kohdeorganisaatiossa. Työssä tutkittiin, millainen oli tietopyyntöjen käsittelyn nykytila ja millaisia ongelmia tietopyyntöjen ...
Uuden sähkötuotteen kehittäminen kuluttajaliiketoiminnalle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Lumme Energia Oy, joka on yksi Suomen suurimmista sähkönmyyjistä. Se toimii valtakunnallisesti, eli se myy sähköä koko Manner-Suomen alueella. Sen kuluttajille tarkoitetussa tuotevalikoimassa ...
Myyjien sitouttaminen alkuperehdytyksen avulla
(2023)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli selvittää perehdytyksen ja koeaikakeskustelujen nykytila ja miten näitä tulisi kehittää sekä tuottaa perehdytys- ja koeaikakeskusteludokumentit myymäläpäälliköiden ja myyjien tueksi ...
Neuvottelutekniikan palveluiden kehittäminen Valtorissa
(2023)
Tässä kehittämistyössä oli tarkoituksena tutkia, miten Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtorin neuvottelutekniikan palveluita voidaan kehittää paremmaksi palveluiden toimivuuden ja käytettävyyden kannalta. ...
Rekrytointiprosessin ja ehdokaskokemuksen parantaminen kohdeorganisaatiossa
(2023)
Tämän kehittämistyön aiheena oli kohdeorganisaation rekrytointiprosessin ja ehdokaskokemuksen parantaminen. Tutkimusosuudessa selvitettiin, millainen on kohdeorganisaation tämänhetkinen rekrytointiprosessi ja ehdokaskokemus ...
Oman osaamisen tuotteistaminen
(2023)
Kehittämistyön tavoitteena oli tuotteistaa käsityöosaaminen liiketoiminnaksi ja kartoittaa millaisille tuotteille ja palveluille on kysyntää. Tarkoituksena oli myös tuottaa markkinointisuunnitelma verkossa toimivalle ...
Itsensä johtaminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa itsensä johtamisen koulutustilaisuus asiantuntijaorganisaation asiantuntijoille. Koulutuksen tarkoituksena oli kouluttaa asiantuntijoille, mitä itsensä johtaminen ...
360° palaute tukena esihenkilötyössä
(2023)
Esihenkilöiden palautteen saamisen näkökulmasta kohdeorganisaatiossa oli tunnistettavissa kolme haastetta: esihenkilöt saivat liian vähän palautetta oman toimintansa kehittämiseksi, esihenkilöt eivät saaneet juuri koskaan ...
Osaamisen johtaminen ja organisaation vastuurakenteet
(2023)
Selvitystyö oli osa toimeksiantajaorganisaation laajempaa tutkimuskokonaisuutta. Työn tarkoituksena oli tuottaa tietoa osaamisen johtamisen ja organisaation vastuurakenteiden teemoista. Tällä haluttiin saada lisää ymmärrystä ...
Spontaanien asiakaspalautteiden huomioiminen asiakaskokemuksen johtamisessa vakuutusalan organisaatiossa
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Suomessa toimivalle vakuutusyhtiölle. Kohdeorganisaatiossa asiakaskeskeisyys, asiakaskokemus ja asiakasarvon luonti on keskeinen ohjaava toiminnan tekijä. Opinnäytetyön tavoitteena ...